Godmorgon världen

Vaknade väldigt segt idag, fast det är ju lov nu så man får väll vakna hur sent som helst. Igår var jag ju som sagt i Mjölkudden. Vi gjorde inte så mycket där och jag gick sen till bussen som INTE var seg!. När jag åkte till Mjölkudden tog det 40 min att åka dit när det egentligen tar 20 minuter. Det var väldigt halkigt på dagen och jag har då inte räknat hur många gånger jag har ramlat!
 
Till frukost åt jag bröd och vi har gjort helgskinka! Nu sitter jag och kollar på när mina syskon ritar en katt de ser på youtube.
 
Idag ska jag åka till Finland och det blir kul. Jag saknar mina morföräldrar och farmor, ska bli kul att träffa dem! 
Vet inte riktigt vad jag kollar på! (gammal bild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0