Dag 2

Mina rädslor
 

Min största rädsla är att jag mister min familj, jag har läst på bloggar där en tjej har mist sin mamma, pappa och syster. Hemskt, verkligen. Jag tar dagen som den kommer. Njuter av hela dagen. Man vet inte vad som händer imorgon, vilka man har kvar.
 
"Sanningen är den att vi inte vet om vi kommer att dö imorgon. Vem vet ? Vi föreställer oss att vi har många år framför oss. Men har vi det ? Det gäller för oss att använda vartenda ögonblick till att vara lycklig och att göra vad vi tycker om att göra. Vi kan lika gärna njuta av livet och leva det liv vi vill leva och vara mig själv. Vi kan lära oss att leva som om var dag var den sista som om det inte fanns någon morgondag, vi kan börja varje dag med att skänka tacksamhet åt livet och åt allt och alla för att vi lever."
(http://www.kjellhaglund.com/index.php/skapa-dig-ett-nytt-liv)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0