Dag 1

En bild på mig + 10 fakta
 
(Skolfotot för iår)
 
Jag vill flytta från Luleå.
 
Jag känner inte att samhälls var rätt val för mig, men vet ändå inte om jag ska byta.
 
Jag läser 4 språk i skolan! Finska, svenska, engelska och spanska.
 
Min dröm är att skaffa rött hår. I 2:an smäller det!
 
Har haft en matblogg, har funderat på att göra en ny sådan.
 
Jag ÄLSKAR verkligen att stå i köket, på det sättet slappnar jag av.
 
Jag är rädd för livet, för ingen har någonsin överlevt det. Och jag tänker bli den första!
 
Jag tyckte inte att paranormal activity 4 var läskig.
 
Mina 2 bästa vänner heter Felicia och Hanna.
 
Gillar inte kaffe, men försöker varje dag dricka en kopp så jag börjar gilla det!

Kommentarer
Postat av: dicken <3

Verkar som om du borde gå restaurang och livsmedels-programmet om du älskar att laga mat :)

Svar: Men ändå vet jag inte, för jag kunna ha stora chanser att bli vad jag vill! För tänk om 5 år vill jag inte bli kock längre! :O
brustenisblomma.blogg.se

2012-10-29 @ 21:57:47
URL: http://nattstad.se/dick
Postat av: sofia

Varför lära sig dricka kaffe när det finns te?? :o

Svar: För att man ska inse hur äckligt kaffe är, haha :D Te är jättegott :D
brustenisblomma.blogg.se

2012-10-30 @ 00:09:10
URL: http://sofffiak.blogg.se
Postat av: sofia

Hahahaha ;D

Svar: :D
brustenisblomma.blogg.se

2012-10-30 @ 07:59:09
URL: http://sofffiak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0