Dag 7

En person som kommit mig närma på kort tid och varför
 
Felicia, hon har kommit mig riktigt nära mig på en väldigt kort tid. Efter att hon skrev till mig på facebook och undrade om jag ville cykla med henne till Ica för att köpa redbull och redan samma dag sov vi över hos varandra, kändes det redan rätt. Det kändes verkligen som om hon skulle komma mig nära fort, och det gjorde hon. Det var någon gång i juni. Vad hade jag gjorde utan henne i närheten av mig? Det vet jag inte. Men jag tycker om henne väldigt mycket för hon är en snäll och väldigt rolig kompis ;) Vi har redan hunnit skaffa flera minnen och nog kommer det komma fler. Jag märkte ganska fort att hon var någon jag skulle kunna fortsätta vara med. Någon som har samma humor som mig, och jag hade rätt! Vi kan bli sura på varandra men vi förstår alltid och det känns bra! Undra vad för minnen vi kommer skaffa härnäst ;)
 
 
 Hon till vänster och jag till höger! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0