Första inlägget

Har gått en vecka i gymnasiet. Var inte alls nervös som jag trodde att jag skulle vara dagen innan. Samhälls beteendeinriktning valde jag, valde det för vet inte vad jag vill bli men jag blev nöjd med mitt val vilket är bra!

Vi har haft olika lekar för att lära oss namnen. I torsdags hade vi våra första lektioner och vi fick även sluta en timme tidigare för vi har fått världens bästa lärare och idag började vi 13.05 och slutade 14.35. Gick efter skolan till kungsfågeln och väntade på att Nea skulle sluta skolan, vi gick till ett café medans vi väntade på bussen och nu är jag i Råneå hos en kompis. Kvällen har sprungit iväg, vi har sett en film, fixat våra bloggar, pratat med min kompis bror, druckit te, ätit popcorn, som sagt CHILLAT!

Jag börjar känna mig ganska trött, vi ska nog snart gå och lägga oss, chao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0