-

Kom inte på något bättre rubrik än strecket. Tycker att livet blir roligare och roligare för varje dag man lever. Idag vaknade jag där runt 12 i Råneå där jag var hos min kompis, vi hade pratat dagen innan att hon skulle fixa mig och det gjorde hon. Sen tog vi bilder på mig och har bytt profilbild på facebook och har en bild som header här på min blogg! Vid 19.00 åkte bussen och jag åkte till Luleå men plötsligt ringde Felicia mig och jag åkte till Mjölkudden, kom hem ett tag sen och har inte gjort så mycket. Började just blöda näsblod,, usch!
 

Kommentarer
Postat av: sofia

fin blogg och fina bilder! :)

Svar: Åhh tack sofia :D
brustenisblomma.blogg.se

2012-08-26 @ 08:04:47
URL: http://sofffiak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0